niedziela, 29 września 2013

Tym razem z moimi kwiatkami wybrałam się poza Lublin i jego okolice ;) a mianowicie do Białej Podlaskiej. Bukiety i kompozycje kwiatowe miałam okazję wykonać tym razem na ślub mojej siostry ciotecznej :) Na początek zdjęcia gotowych kompozycji rozstawionych w restauracji Rota.



Bukiet ślubny Panny Młodej powstał z różnych gatunków kwiatów między innymi eustomy, hortensji i frezji. Dla dziewczynki idącej przed Parą Młodą również powstał mały bukiecik.  

 

Bukiet Druhny z zielonymi akcentami pod kolor sukienki.



Dzisiejszy post kończę słodkim akcentem :) bukiecik z lizaków chupa chups który wykonałam ostatnio na zlecenie dla znajomej :)
 

3 komentarze:

  1. Widzę zielone chryzantemki (o ile czegoś nie pomyliłam)..czy one nadadzą się do dekoracji w lipcu, na początku miesiąca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się to chryzantema santini :) tak, będą dostępne w lipcu, są dostępne praktycznie zawsze nie tylko w sezonie ślubnym :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba.Profesjonalnie :]

    OdpowiedzUsuń