niedziela, 22 września 2013

Kolejne wrześniowe bukiety. Wczoraj miałam okazje wykonać oryginalny bukiet ślubny którym jest wachlarz. Panna Młoda miała piękną suknię w stylu hiszpańskim z licznymi falbankami. Pozwoliłam sobie zaprezentować ten że bukiet na mojej prostej kremowej sukience, która stanowi jedynie tło dla bukietu ;) ponieważ chciałam go pokazać w pełnej jego okazałości. Wykonanie takiego wachlarza na pozór może wydawać się "łatwizną" nic bardziej mylnego, stelaż wykonałam od początku do końca sama, nie korzystałam z gotowych dostępnych form gdyż wszystkie mi wizualnie nie pasowały. Maskowanie wszystkich technicznych elementów w taki sposób aby nie raniły dłoni Panny Młodej oraz mocowanie kwiatów było naprawdę mozolne i pracochłonne. Zostawiam Was ze zdjęciami :)





  
 Bukiet Druhny oraz butonierki dla Pana Młodego i Drużby.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz