niedziela, 1 września 2013

Dzisiaj ostatni z sierpniowych bukietów z wczorajszego ślubu oraz dekoracja sali którą miałam okazję wykonać :) Zacznę może od dekoracji stołu Państwa Młodych oraz kompozycji na stołach gości. Panna Młoda dała mi wolną rękę w sprawie dekoracji sali za co jestem bardzo wdzięczna :)Często wiele ciekawych gatunków wpada mi wtedy w oko, tak było z gałązkowymi różami które pomyślałam ,że ciekawie będzie umieścić w podłużnej kompozycji, co się później okazało podobnego odcieniu materiał był powieszony za Młodymi o czym wcześniej nie wiedziałam :) także myślę ,że udało mi się trafić w 10 ;) Zapraszam do oglądania :)

    
Bukiet ślubny z białych róż i goździków był wykończony grafitową wstążką którą widzieliście również w dekoracjach na stoły.


Na koniec malutki mix wszystkich dekoracji. Miłej niedzieli życzę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz