niedziela, 15 września 2013

Pora na wrześniowe dekoracje :) Kilka zdjęć bukietów oraz dekoracji sali kwiatami którą miałam okazję wykonać dla znajomych w ten weekend :) Bukiet Panny Młodej powstał w biało zielonej kolorystyce i w takich odcieniach wykonałam również kompozycję kwiatową na stole Państwa Młodych. Bukiet Druhny powstał z różowej i białej eustomy, delikatnym dodatkiem w tym bukiecie była biała frezja.






Na koniec najczęściej wybierana dekoracja samochodu wśród moich znajomych czyli goździki i ratan :)


2 komentarze:

  1. Dziękujemy za piękne bukiety i cała dekorację!:-)
    Na żywo wszystko wyglądało dużo lepiej.
    Nie wiem jak Ci się udało zrozumieć moje pokrętne wyjaśnienia ale bukiet panny młodej był dokładnie taki jak chciałam:-)
    Dziękujemy!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała przyjemność po mojej stronie ! :) Pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń