czwartek, 5 września 2013

Pomysł jesiennej notki chodził po mojej głowie już od pewnego czasu i tak pomiędzy bukietami ślubnymi udało mi się wygospodarować czas i stworzyć bukiety z jesiennych kwiatów. Wykonane przeze mnie bukiety mogą równie dobrze pełnić rolę ślubnych. 

Najpopularniejszym wybieranym przez Panny Młode bukietem jest ten wzorowany na klasycznym biedermeierowskim o kulistej kopułce, jednak równie piękne są te kształtem przypominające wrzeciono, berło, wachlarz czy bukiety strukturalne w których bardzo często wykorzystuje się ciekawe owocostany roślin. Takie bukiety często odważne równie zachwycają jak te klasyczne i potrafią odzwierciedlić charakter Panny Młodej czy akurat panującą porę roku.

Moje bukiety wykonałam między innymi z mieczyków, róż, hortensji i dali oraz różnych owocostanów. Zmieniłam również troszkę tło zdjęć ;) co sądzicie o takich plenerowych zdjęciach? Szkoda ,że nie miałam w podorędziu jakiejś modelki w białej sukni ;) Zobaczylibyście wtedy jak pięknie takie bukiety mogłyby wyglądać jako ślubne. Może pomyślę o jakimś takim poście w przyszłości :) Mam nadzieję ,że te bukiety będą miłym kolorowym akcentem na blogu :) Miłego oglądania :)

   




Na koniec mój rozleniwiony pomocnik.... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz