piątek, 5 kwietnia 2013

Tak jak obiecałam dzisiaj pokażę parę bukietów z fioletem. Jako pierwszy wybrałam bukiet Anetki ;) wykonany z cantedeski oraz goździków, wykończony został atłasową fioletową wstążką.

Z Asią poznałyśmy się na studiach, gdy poprosiła mnie o wykonanie ślubnego bukietu z radością się zgodziłam ;) wybór padł na wiązankę spływającą a wyszła ona tak:
Z eustomy, róż, goździków oraz frezji został wykonany również bukiecik dla Druhny.
Kolejny bukiet został wykonany z ciemnofioletowej eustomy oraz fioletowych astrów. Na zdjęciu również butonierki dla Pana Młodego i Drużby.


Ostatni bukiet zrobiłam dla Beti z którą znamy się wieleee wieleee lat ;)Sprawiła mi wielką przyjemność możliwością wykonania dla niej w tym wyjątkowym dniu bukietu ślubnego :) Dodam ,że był to jedn z moich pierwszych bukietów ślubnych. Obok butonierka dla Pana Młodego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz