wtorek, 2 kwietnia 2013

Na początek biało różowe bukiety :) W ubiegłym sezonie ślubnym miałam przyjemność wykonać parę różowo białych bukiecików dla moich znajomych i przyjaciół. Pierwszym z nich był bukiet z białych i różowych goździków oraz delikatnym dżetowym akcentem na rączce.
Kolejnym bukiet został wykonany z różowej lilii, różowej eustomy oraz białych goździków, w tej samej kolorystyce i z tych samych gatunków została wykonana dekoracja na samochód.

Miałam okazje wykonać również trzy bukieciki w takiej kolorystyce dla małych dziewczynek idących przed Parą Młodą. Zostały zrobione z białych goździków i wykończone różową atłasową wstążką. 

Kolejny bukiet powstał z białej gipsówki i różowych goździków, miał również girlandę z tych samych gatunków niestety nie udało mi się jej złapać w całości na zdjęciu, a bukiecik wykonałam dla mojej przyjaciółki :)

Ostatni przygotowany na dzisiaj bukiet został wykonany z białych goździków i różowej eustomy, na zdjęciu również przypinki dla Pana Młodego i Drużby. W kolejnym poście postaram dodać zdjęcia bukietów z fioletem. Miłego oglądania :) 

2 komentarze: