poniedziałek, 8 lipca 2013

Dzisiaj przedstawiam Wam bukiety i dekoracje które miałam okazję wykonać dla znajomych Pauliny i Przemka :) Wszystkie dekoracje powstały w pastelowych różnokolorowych odcieniach i wykorzystaniem różnych gatunków kwiatów między innymi frezji, goździków, róży gałązkowej, hortensji, eustomy, piwonii i gipsówki. Muszę przyznać ,że wykonanie bukietów i dekoracji sprawiło mi ogromną frajdę :) W wykonaniu kompozycji "pomagał" ;) mi mój kot którego w szczególności zainteresowały różnokolorowe piórka... ;)

Pierwsze zdjęcie bukietu Panny Młodej i przypinki dla Pana Młodego.


Kolejny to bukiet Druhny.

Kompozycje na stoły weselne.






Miałam okazję również wykonać bukiety na podziękowania dla rodziców i innych bliskich, niestety z 9 bukietów udało mi wygospodarować czas na zrobienie zdjęcia tylko jednemu... :(


Zdjęcie dekoracji auta też niestety zrobione w biegu. Tył auta również posiadał skromną dekorację w tej samej kolorystyce z wykorzystaniem ratanu.
 
Czerwiec i początek lipca był bardzo pracowitym i intensywnym dla mnie okresem również z racji obrony pracy magisterskiej, dlatego teraz czas na zasłużony myślę odpoczynek :) Pozdrawiam i do kolejnego posta :)

3 komentarze:

  1. Kotek duży czy mały? :) bo jak mały to się nie dziwię że pomagał :D
    A kwiatki prześliczne ale najbardziej podobają mi się te (chyba w) wodzie :) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :) Koteczek malutki :) zgadza się, te kwiatuszki w długich wazonach są całe zatopione w wodzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Paulinko :) Śliczne kompozycje zresztą jak zawsze :)) Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń